thumbnail

Geef mij een kans

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Eenmaal, andermaal... verkocht! 'Geef mij een kans' is het deel 1 in Susan May Warrens serie over de familie Christiansen.

Darek Christiansen is in veel opzichten de ideale man. Als oudste zoon van de familie Christiansen is hij de erfgenaam van het historische resort Evergreen Lake, hij is knap en hij is een geweldige vader. Maar hij is ook gegriefd en nog steeds woedend over de tragische dood van zijn vrouw Felicity. Geen vrouw in de stad durft hem te benaderen.

Ivy Madison, een juridische medewerker die nieuw is in Deep Haven, heeft geen idee van dit alles als ze op Darek biedt tijdens een liefdadigheidsveiling. En ook niet van het feit dat de man voor wie ze drie jaar geleden strafvermindering heeft geregeld, degene is die verantwoordelijk is voor Felicity's dood.

Susan May Warren schrijft zowel historische romans als spannende boeken en romantische verhalen. Deze serie over de familie Christiansen staat bol van liefde en hoop.

Christiansen (1)
Voorhoeve
25 oktober 2016

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Boekenstukjes / Gelezen in Januari , Februari, Maart en April