Geloof me maar

Twee kampen, twee verhalen: wie spreekt de waarheid?
Twintiger June gaat terug naar haar tienerjaren als ze haar jeugdliefde Julius na vele jaren weer tegen het lijf loopt. Ze is opnieuw smoorverliefd, met alle symptomen van dien. Het grote verschil: hij valt nu ook op haar!
Sublieme chiclit over liefde en leugens. Humor is Gillians middle name!

June kan haar geluk niet op. Zij en Julius samen, dat is wat ze altijd wilde! Haar vriendinnen Sophie en Mira, met wie June naast vele hilarische acties ook serieuze momenten beleeft, zijn dolblij voor haar. Maar June zelf kan het amper geloven. Haar twijfels over Julius oprechtheid stapelen zich op. Vooral wanneer het erop lijkt dat Maud, de verloofde van haar broer, zwanger is van Julius. Julius zelf houdt bij hoog en bij laag vol dat er niets van waar is. June weet niet wie ze moet geloven, dus neemt ze het heft in eigen handen maar of dat nu zo slim is?
De in hartje Den Haag wonende Gillian King (1978) heeft een eigen praktijk voor kinderen met leerproblemen. Pas tijdens haar zwangerschapsverlof had ze eindelijk tijd om te doen wat ze óók al jaren wilde: een boek schrijven. Een goede beslissing, want Gillian heeft talent: 'Geloof me maar' stond op de shortlist van de schrijfwedstrijd van Chiclit.nl. Een absoluut hilarische chiclit! www.gillianking.nl

Recensies (10)

Meer recensies

Is Geloof me maar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geloof me maar