Generatie Nu

Generatie Nu

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Overal ter wereld staan jonge vrouwen op die hun stem willen laten horen en vechten voor waar zij in geloven. Voor dit inspirerende boek verzamelde Lauren Sharkey de verhalen van 52 jonge activisten die zich inzetten voor een betere wereld. Sommigen van hen zijn actief op het gebied van emancipatie en gelijke rechten voor iedereen, anderen houden zich bezig met onderwerpen als politiek, wetenschap en het milieu. Of het nu gaat om socialmediacampagnes of levensreddende apps, hun geweldige ideeën veranderen stuk voor stuk de wereld zoals wij die kennen.
Generatie Nu is een must-have voor iedereen die geïnspireerd wil raken om zelf het verschil te maken. Met prachtige illustraties van Manjit Thapp.
Mens & Maatschappij
Volt
26 september 2019

Lezersrecensies (1)

Girlpower

door: Els Van Haute 1 like
Generatie Nu, 52 inspirerende jonge vrouwen die nú het verschil maken. Tekst: Lauren Sharkey, illustraties: Manjit Thapp. Wow, wat een boek, wat een vrouwen. Jonge vrouwen mag je erg letterlijk nemen: ze variëren in leeftijd tussen de 9 en 22 jaar. 9 en 22!? Wow! In Generatie nu komen dus 52...