Generatie Nu

Overal ter wereld staan jonge vrouwen op die hun stem willen laten horen en vechten voor waar zij in geloven. Voor dit inspirerende boek verzamelde Lauren Sharkey de verhalen van 52 jonge activisten die zich inzetten voor een betere wereld. Sommigen van hen zijn actief op het gebied van emancipatie en gelijke rechten voor iedereen, anderen houden zich bezig met onderwerpen als politiek, wetenschap en het milieu. Of het nu gaat om socialmediacampagnes of levensreddende apps, hun geweldige ideeën veranderen stuk voor stuk de wereld zoals wij die kennen.
Generatie Nu is een must-have voor iedereen die geïnspireerd wil raken om zelf het verschil te maken. Met prachtige illustraties van Manjit Thapp.

Recensies (1)

Is Generatie Nu het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Generatie Nu