Gewoon Een Spannend Boek

Een goed verhaal wordt steeds belangrijker. In een wereld waarin we steeds meer focussen op het najagen van doelen en het behalen van successen, helpt het om af te kunnen dwalen in verhalen waarin die stress helemaal niet bestaat.

Dat we harder en langer werken betekent immers niet dat we geen verlangen meer voelen om onze hersenen bezig te houden met iets anders dan financiële faillissementen, elektromechanische engineering of cardiovasculaire condities. Meer dan ooit hebben we de behoefte om onszelf af en toe te verliezen in een spannend boek. En dat is precies wat je nu in handen hebt.

Gewoon Een Spannend Boek. Niets meer, maar ook zeker niets minder.

Is Gewoon Een Spannend Boek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gewoon Een Spannend Boek