Giganten - De grootste voertuigen van de wereld

Rank 1766 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
In dit boek staan de grootste, langste, breedste en zwaarste voertuigen van de wereld. En natuurlijk heeft het boek een gepaste gigantisch formaat.
Pas op, convoi exceptionnel! In dit boek staan de meest gigantische voertuigen van over de hele wereld. Zoals bijvoorbeeld de monstertruck Bigfoot 5, die even hoog is als een giraffe, of het supervliegdekschip USS Nimitz, dat de basis is van wel 90 vliegtuigen en helikopters! In de aantrekkelijke illustraties wordt door middel van vergelijkingen (met bijvoorbeeld voetbalvelden en hoge gebouwen) inzichtelijk gemaakt hoe ontzagwekkend de voertuigen zijn.
Gigantisch
In Giganten vindt je alles over de grootste voertuigen van de wereld in gepast gigantisch formaat, zodat de megavoertuigen in detail kunnen worden bewonderd. Perfect voor transport- én designliefhebbers!
Junior
Gottmer Uitgevers Groep b.v.
12 augustus 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Een mega-WOW-boek!

door: rbbrleest 1 like
Wát een BOEK! In dit mega-gigantische boek staan veel voertuigen van uitzonderlijk formaat: lang, groot, breed en zwaar. Monsters op wielen, werkpaarden, reuzen op rails, een drijvend vliegveld, een cruiseschip door de lucht, gigaheli’s en ruimtereuzen. Gigantische voertuigen die zelden allemaal...