Goedemorgen! Wat gaat jouw dag bijzonder maken?

Charles Ruiters
Goedemorgen ! Wat gaat jouw dag bijzonder maken ?
Auteur: Charles Ruiters

Vanuit een diepe passie om anderen te ondersteunen en inspireren op hun persoonlijke levenspad heeft Charles Ruiters dit werk gecreëerd, waarbij hij je meeneemt op een reis van persoonlijke ontwikkeling, groei en transformatie.

Velen van ons voelen zich verscheurd omdat we de overtuiging hebben dat we leven in twee of meerdere werelden. We streven constant naar een punt waarop we gezien en gehoord worden, waarin we worden erkend om wie we zijn. Bang om iets te missen hollen we door het leven. We proberen krampachtig alle ballen in de lucht te houden, waarbij we geen tijd hebben om stil te staan bij onszelf of de ander. Met constante stress, een hoofd dat overloopt van allerlei (tegenstrijdige) gedachten en totale uitputting tot resultaat.
Aan het eind van de rit bestaat er maar één wereld, één persoon, één mens dat eigenlijk diep van binnen wil leven vanuit puurheid, verbondenheid, liefde, betrokkenheid, compassie en acceptatie.

Toch ontkomt niemand van ons aan het ego. Verleiding, hebzucht, controle willen houden, status en macht om maar een paar voorbeelden te noemen. Op het moment dat jij je ervan bewust bent dat ego in je hoofd zit, dat het niet is wie jij als mens écht bent, maar dat het gevormd is door je opvoeding, cultuur, onderwijs en geloof, dan pas kun je bevrijd leven vanuit je ware zelf.
Elk moment kun jij er bewust voor kiezen om te reageren vanuit je ego, een onecht leven, of om te reageren vanuit liefde en verbinding, vanuit jezelf.

In dit boekwerk doorlopen we alle facetten van het leven.Van opgroeien in eigen kind-jaren tot aan zelf opvoeden als ouder, waarbij de vicieuze cirkel van het doorgeven van verwachtingen en overtuigingen, van generatie op generatie, doorbroken word.Er is ook volop aandacht voor ego binnen bijvoorbeeld je liefdesrelatie(s), gezinsleven, je werk en vriendschappen.

Een ding is zeker, na het lezen van dit boek, en het oppakken van de tips, zul je bevrijd worden van een hoop misstanden, frustratie, onzekerheid, ruzie(s), stress en verdriet, want dat is wat het ego voor ons in petto heeft!Je zult meer rust, ruimte en vertrouwen ervaren, en als het mens dat jij bewust kiest te zijn, door het leven kunnen gaan.

Zorg goed voor jezelf, want als het goed gaat met jou, dan gaat het beter met de ander….

Is Goedemorgen! Wat gaat jouw dag bijzonder maken? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Goedemorgen! Wat gaat jouw dag bijzonder maken?