Herfst in Central Park

‘Herfst in Central Park’ is een ode aan New York en aan het leven. Aidan Donnelley Rowley schrijft over drie vrienden die zich allen op een kruispunt in hun leven bevinden, rondom Thanksgiving, de lekste periode van het jaar, die je doorbrengt met je familie. Clio, Smith en Tate nemen alledrie in die week een beslissing die de rest van hun leven zal beïnvloeden op het gebied van de liefde.
‘Herfst in Central Park’ gaat over het leven in New York, en over vriendschap. In haarscherpe en humoristische scènes toont Aidan ons wat er achter de façades schuilgaat, en dat je soms moet terugkeren naar je roots om door te kunnen gaan. ‘Herfst in Central Park’ is sprankelend geschreven en een heerlijk boek om lekker mee op de bank te kruipen. Dompel je onder in New York!

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Herfst in Central Park het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Herfst in Central Park