Gardner_l_3eslachtoffer_2002

Het 3e slachtoffer

Gelezen 47 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 106 Favoriet 2 Recensies 5
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Een verschrikkelijke misdaad verscheurt het idyllische dorp Bakersville, Oregon, en de anders zo vreedzame dorpsbewoners eisen rechtvaardigheid.
Hoewel een jongen de afschuwelijke misdaad heeft bekend, wijst alles erop dat hij wellicht onschuldig is.
Agent Rainie Conner, die haar eerste moordonderzoek leidt, staat in het middelpunt van de hevige beroering: het roept haar ergste nachtmerries uit het verleden op.

Maar omdat het leven van de jongen op het spel staat, is ze bereid tot het uiterste te gaan om de echte moordenaar te vinden. Met behulp van Pierce Quincy van de FBI komt Rainie steeds dichter bij de waarheid. Ze beseft echter niet dat ze buiten in het donker wordt geobserveerd door een man, die zijn volgende zet beraamt. Hij doodt om de sport. Hij heeft al eens eerder de dorpsgemeenschap van Bakersville ontredderd achtergelaten. Maar nu is hij speciaal gekomen voor Rainie- en hij zal niet stoppen voordat hij haar definitief heeft vernietigd...

Oorspronkelijke titel

Thriller Café / Quincy & Rainie - Lisa Gardner
04 november 2017 7 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (5)

Geslaagde introductie van de hoofdpersonen

door: Janneke Bouwman 1 like
Lisa Gardner introduceert in dit boek voor het eerst beide hoofdpersonen, Quincy en Rainie, terwijl ze aan een indrukwekkende zaak werken: op de lagere school in het stadje Bakersville heeft de zoon van de sheriff, Danny, een aanslag gepleegd waarbij de computerlerares en twee mede-leerlingen zijn...

Spannend

door: Thea 1 like
Dit is het 3e boek wat ik van Lisa Gardner gelezen heb en ook dit boek waardeer ik weer met 4 sterren. Een superspannend geschreven thriller waar ik flink van genoten heb en die ik maar moeilijk weg kon leggen.

Spannend!

door: Lyda van den Bos 1 like
Erg genoten van dit goed geschreven verhaal. Heel goed hoe ze die psychopaat neerzet. Ik zou graag meer van haar willen lezen.

Kennismaking met Rainie en Quincy

door: Joyce Remmerswaal 1 like
Een van de eerste boeken van Lisa Gardner. In het boek maken haar inmiddels befaamde duo, Rainie en Quincy, kennis met elkaar. Een basisschool in Bakerville, een gemoedelijk dorpje in Oregon, krijgt te maken met een schutter in de school. Dit is het zoveelste schietincident en FBI agent Pierce...

door: Femke-3168 1 like
Lekkere weglees thriller, weer met FBI agent Pierce Quincy, het geheel is goed geschreven, het boek doet een beetje aan Karin Slaughter's boek ook een schietpartij op een school. Weer een boek voor koude, donkere winteravonden.