Het enneagram praktisch toepassen

Het Enneagram: een nieuwe weg naar bevrijding Waarom voel ik wat ik voel? Waarom gedraagt mijn partner zich zo? Waarom reageer ik in stresssituaties steeds op die manier? Niets is complexer dan onze persoonlijkheid en onze relaties met anderen. Het Enneagram helpt ons om onszelf en de mensen in onze omgeving beter te begrijpen. Deze eeuwenoude, inspirerende leer beschrijft negen persoonlijkheidstypes, elk met zijn eigen angsten, passies, obsessies, talenten en mogelijkheden. Door te onderzoeken tot welk type we behoren, kunnen we onze zelfkennis vergroten. Op deze weg komen we ongetwijfeld voor aangename en minder aangename verrassingen te staan. Maar wat we ook ontdekken, nieuwe inzichten zullen ervoor zorgen dat we ons kunnen bevrijden van oude patronen waarin we zijn vastgeroest. Zo kunnen we dankzij de wijsheid van het Enneagram een ander pad inslaan, dat leidt naar meer evenwicht, meer vrijheid en meer geluk! Gabriele Labudde, zelf een Enneagramtype Drie, is ILP-therapeute en coach. Ze volgde een opleiding tot Enneagramdocente bij Pamela Michaelis, een expert in het vakgebied. Als auteur maakt Gabriele van het Enneagram een modern en praktisch instrument waarmee wij ons eigen leven en onze relaties beter kunnen begrijpen en actief kunnen vormgeven.

Is Het enneagram praktisch toepassen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het enneagram praktisch toepassen