Het enorme killer sudoku boek

Het enorme killer sudoku boek

Na twee lange jaren is hier dan eindelijk de opvolger van “Het Grote Killer Sudoku Boek”, ditmaal met 200 puzzels, geen makkelijke puzzels (het niveau begint bij “Gemiddeld”), 15 nieuwe “Zeer Moeilijke” puzzels, en tien 16×16 Killer Sudokus!

Om een Killer Sudoku op te lossen heb je een combinatie nodig van logisch redeneren (net als in Sudoku) en het oplossen van sommen. De puzzel is hierdoor een stuk leuker om te maken dan Sudoku.

De puzzels zijn gemaakt door de auteur van de populaire Calcudoku puzzelboeken. Je kunt zowel Calcudoku als Killer Sudoku puzzels online oplossen op www.calcudoku.nl en hiervoor punten scoren! Je kunt zelfs de oplossingen van de moeilijke puzzels in dit boek op de site invoeren, en punten scoren voor elke juiste oplossing.

De puzzels zijn groot afgedrukt op goede kwaliteit wit papier, met extra ruimte voor aantekeningen bij de moeilijke puzzels.
Lifestyle & Vrije tijd
Denksporten (schaken/dammen)