Het grote avontuur met Dolfi deel 1

Het grote avontuur met Dolfi deel 1

Junior   Topics 0
‘Het grote avontuur met Dolfi’ van J.F. van der Poel is het allereerste deel in de serie ‘De spannende avonturen met Dolfi’. Mirja gaat naar haar neef Andy in Amerika, en leert zijn vriend Dolfi, de dolfijn, kennen.
Mirja woont met haar vader en moeder en haar zus Karin in Nederland. De zomervakantie is aangebroken en Mirja maakt al leuke plannen. Maar op een vroege ochtend komt haar vader met een grote verrassing; ze gaan naar Amerika. In Amerika trekt Mirja op met neef Andy. Hij woont daar in Florida aan zee en heeft een boot. Samen met Andy beleeft Mirja een zeer spannend avontuur. En met Andy’s vriend Dolfi, een prachtige, slimme dolfijn.
J.F. van der Poel kan spannend vertellen. Hij heeft al een groot aantal kinderboeken en romans geschreven. Voor zijn gehele oeuvre werd de schrijver in 2013 benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. ‘Het grote avontuur met Dolfi’ is het eerste deel in de populaire serie ‘De spannende avonturen met Dolfi’. Lees ze allemaal.
Kind & Jeugd
Groot Goudriaan, De