Het onmisbare studentenkookboek

Het onmisbare studentenkookboek

Culinair   Topics 0
Studeren voor je examens, papers schrijven, presentaties voorbereiden en dan nog eens tot in de vroege uurtjes feesten: het leven van een student kan zwaar zijn. Met zo'n drukke agenda schiet er nog weinig tijd over om jezelf gezonde en lekkere maaltijden voor te schotelen. Gelukkig hoef je je daar met dit kookboek geen zorgen meer om te maken! In dit boek vind je meer dan 40 heerlijke maaltijden die je niet alleen eenvoudig en snel kunt maken, maar ook nog eens heel gezond zijn. Speciaal op maat van de student vind je onder meer gerechten die gemakkelijk mee te nemen zijn, zoals wraps of sandwiches, en recepten die geschikt zijn voor grote groepen, perfect voor een feestje of als je kookt voor je huisgenoten. Daarnaast krijg je handige tips en tricks waar iedere beginnende kok baat bij heeft. Kortom, met dit kookboek heb je vast geen heimwee naar het eten van thuis, want jij kookt nog veel lekkerder op je studentenkamer!
Culinair
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU