Het regende vogels

'Een ontroerende roman die ons meeneemt naar het hart van het Canadese woud.' - Lire

Een fotografe van de Herald Tribune gaat op pad om een reportage te maken over overlevenden van 'de grote brand van Matheson' decennia geleden.
In het Canadese woud treft ze een paar vrijheidslievende outcasts. Aanvankelijk wantrouwig, besluiten ze de fotografe te helpen bij haar zoektocht, wat ongewild hun bestaan danig overhoop haalt. En dan, plotseling, is daar Marie Desneige, een raadselachtige tachtigjarige, en tegen alle verwachting in eist de liefde zijn plaats op.

Het regende vogels neemt je mee naar het diepste hart van het Canadese woud, waar het begrip vrijheid haar volle betekenis krijgt. Lumineus en teder.

Recensies (18)

Meer recensies

Is Het regende vogels het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het regende vogels