Het uur van de tractor

Het uur van de tractor

Er was een tijd in ons leven, dat we ’s avonds voor het slapen gaan een verhaaltje voorgelezen kregen. Ergens doorheen de jaren is dat gestopt. En dat is jammer. Verhalen hebben de kracht ons te verbazen, te beroeren en onze fantasie te prikkelen.
In deze bundel kan u acht heerlijke, fantastische verhalen vinden die u uzelf kan voorlezen voor het slapen gaan (of bij het ontbijt, waarom niet). Zo knoopt u aan bij een oude traditie waar uzelf zonder twijfel ook deel van uitmaakt.
Geniet van de belevenissen van een man die opgehouden wordt door een tractor, een man en vrouw die elkaar zachtjes kapot maken, een vader die haren verliest en zijn dochter tot wanhoop drijft, een hacker die gehackt wordt, een soldaat met post traumatische stress en nog meer lekkers.
Geniet met volle teugen van deze acht hapklare verhalen. Grappig, gevoelig, herkenbaar en met een verfrissende flair gebracht in de unieke stijl van Wolfgang C. Lupus
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Brave New Books