In de leukste winkelstraat van Nederland bevinden zich een heleboel winkeltjes, voor alles wat je kan bedenken. Maar Lisa vindt dat er nog iets mist. Ze weet precies wat de straat nodig heeft: een woordenwinkeltje! Zodat iedereen met haar hulp de mooiste versjes, liedjes en boeken kan maken. Met haar nieuwe winkeltje zet Lisa het hele dorp op stelten..." data-fwclientid="237a7865-8ef4-4b6c-a72e-9119b1f08894" data-maxlength="600" data-preservehtmlbullets="0" data-allowlists="0" data-crlfsubmit="1" autocomplete="off" spellcheck="false" class="field_input_main field_input_copytext field_input_copytext_body copytextheight-normal field_input_disabled fieldkeycheck-setup copytext-setup" contenteditable="false">" data-fwclientid="237a7865-8ef4-4b6c-a72e-9119b1f08894" data-maxlength="600" data-preservehtmlbullets="0" data-allowlists="0" data-crlfsubmit="1" autocomplete="off" spellcheck="false" class="field_input_main field_input_copytext field_input_copytext_body copytextheight-normal field_input_disabled fieldkeycheck-setup copytext-setup" contenteditable="false">Lisa gaat vandaag op zoekin de grote winkelstraatnaar een winkeltje waaropLETTERWINKELTJE geschreven staatDie winkel is van opa Bromen daar stapt Lisa binnenze zegt dan blij: ik zou zo graageen woordenwinkeltje beginnen!" />
Het woordenwinkeltje

Het woordenwinkeltje

Junior   Topics 0

" data-fwclientid="237a7865-8ef4-4b6c-a72e-9119b1f08894" data-maxlength="600" data-preservehtmlbullets="0" data-allowlists="0" data-crlfsubmit="1" autocomplete="off" spellcheck="false" class="field_input_main field_input_copytext field_input_copytext_body copytextheight-normal field_input_disabled fieldkeycheck-setup copytext-setup" contenteditable="false">In de leukste winkelstraat van Nederland bevinden zich een heleboel winkeltjes, voor alles wat je kan bedenken. Maar Lisa vindt dat er nog iets mist. Ze weet precies wat de straat nodig heeft: een woordenwinkeltje! Zodat iedereen met haar hulp de mooiste versjes, liedjes en boeken kan maken. Met haar nieuwe winkeltje zet Lisa het hele dorp op stelten...

Lisa gaat vandaag op zoek
in de grote winkelstraat
naar een winkeltje waarop
LETTERWINKELTJE geschreven staat

Die winkel is van opa Brom
en daar stapt Lisa binnen
ze zegt dan blij: ik zou zo graag
een woordenwinkeltje beginnen!

Kind & Jeugd