Hoe word ik een medium?

Lita de Alberdi heeft honderden mensen geholpen contact te leggen met hun persoonlijke gidsen. In dit toegankelijke en praktische boek legt ze uit hoe het voor iedereen mogelijk is contact te maken en te communiceren met hun gids.
Hoe wordt is een medium? staat vol met eenvoudig te volgen meditaties en oefeningen gebaseerd op haar succesvolle cursussen. Ze biedt hulp bij het verruimen van het bewustzijn en het werken met gidsen en engelen, het effectief gebruiken van psychische bescherming, het communiceren met gidsen om hulp te krijgen op gezondheidsgebied, het leggen van contact voor anderen en het realiseren van meer zelfvertrouwen.

Is Hoe word ik een medium? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hoe word ik een medium?