Hoezo Down?

Hoezo Down?

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1
Vooroordelen, we hebben ze allemaal. Zo ook de ouders van Daan. Maar wat zaten ze er naast. Vader Jasper van Putten schrijft in deze verzameling veelgelezen verhalen over wat hij heeft geleerd van de ontwapende houding en het handelen van zijn hartveroverende zoon.
Daan stapt overal op af en zijn geweldige humor, bedoeld of onbedoeld, tovert bij iedereen een glimlach op het gezicht. Het steeds weer ontdekken wat Daan wel of niet begrijpt, is een indrukwekkende reis waar zijn moeder Stella en vader Jasper zoveel van leren. Ze gaan met hem mee, houden zijn hand vast, springen ervoor als het nodig is en helpen hem alhoewel Daan dat steeds vaker niet wil.
Nu Jasper ziek is en Daan de rolstoel duwt en vraagt of hij iets voor zijn vader kan doen, raakt dat je echt in je hart. Deze rolverdeling bedenk je van te voren niet.
Deze bundeling met verhalen over het mooie, unieke, hartveroverende en leuke leven met Daan aangevuld met prachtige verhalen van mensen om het gezin heen is een aanrader voor iedereen.
Leessst
25 juni 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,95

Lezersrecensies (1)

Hoezo Down??

door: Franka vd Elsen - Welten 3 likes
Vader Jasper vertelt over zijn zoon Daan, Daan heeft het syndroom van Down. Jasper schrijft op zo'n mooie manier, af en toe heb je het gevoel alsof je zelf meedraait in het gezin. Echt prachtig!! Het ene moment lach je van je hoofd tot je voeten (zijn de woorden van Daan), het andere moment heb je...