Ik hou van jou

Al zolang het geschreven woord bestaat, bestaat de brief. Van de vele soorten brieven is de liefdesbrief ontegenzeggelijk de meest aansprekende. Uit de vele opmerkelijke liefdesbrieven uit de wereldgeschiedenis heeft historica en journaliste Margreet Fogteloo een selectie gemaakt. Ik hou van jou is een verzameling van de mooiste brieven die getuigen van liefde en vriendschap, twee emoties die soms geruisloos in elkaar overvloeien en soms juist helemaal niet samengaan. Ik hou van jou biedt de unieke mogelijkheid om ongegeneerd in de oorspronkelijke persoonlijke documenten te duiken van beroemde personen uit de wereldgeschiedenis, zoals Beethoven, Churchill, Einstein en Napoleon.

Is Ik hou van jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik hou van jou