Ik wist het

Ik wist het

Rank 6967 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Mia Robbins is niet het type dat de gebaande paden bewandelt. Puur op intuïtie zegt ze haar baan in de marketing op om haar eigen bloemenwinkel te beginnen. Niet in het drukke deel van het centrum, maar op het idyllische stationsplein dat al in haar jeugd haar hart gestolen heeft. Mia zet alles op alles om een succes van haar winkel te maken. Maar de magie van de bloemen brengt haar meer dan ze had verwacht.

Ze ontmoet Feo. De man van wie ze - letterlijk - altijd heeft gedroomd. En alsof dat nog niet verwarrend genoeg is, vinden plots allerlei mysterieuze boodschappen hun weg naar haar. Als een magneet trekt Mia bijzondere verhalen aan. Dit blijft niet onopgemerkt door Axel, een verslaggever die "De Haai" genoemd wordt. En naar een bijzonder verhaal is hij altijd op zoek.

Durft Mia haar gevoel te blijven volgen? Hoezeer mag ze betrokken raken bij de levens van anderen? En hoe kan ze ervoor zorgen dat de man van haar dromen ook de man van haar leven wordt?

Chantal van Gastel is de bestsellerauteur van Zwaar verliefd!, Zwaar beproefd!, Zwaar verguld!, Geknipt
voor jou, Zoek het maar uit, de verhalenbundel 21 Zomers en Ik wist het. Ze heeft een grote schare fans, wat haar heel wat nominaties en prijzen heeft opgeleverd. Van haar boeken zijn meer dan 250.000 exemplaren verkocht.

'Een heerlijk boek! Beeldend, meeslepend en bijna onmogelijkom neer te leggen.' Quinty Trustfull

Feelgood , Literatuur & Romans
The House of Books