Ik word zeventig

Ik word zeventig vertelt het verdrietige, maar krachtige verhaal van een vrouw die aan long-en borstkanker leed en daarbij ook de mantelzorgster voor haar man met frontotemporale dementie was, totdat hij opgenomen werd in een verzorgingstehuis. Zij streed met de kracht van een leeuwin, vocht terug met onevenbare kracht, en zorgde ervoor dat de ziekte haar niet klein kreeg. Haar liefde voor haar kinderen en kleinkinderen zorgde ervoor dat zij nooit en te nimmer opgaf en elk sprankje hoop aannam om beter te worden. Een zeer heftig en aangrijpend verhaal van begin tot het einde over long- en borstkanker, maar ook een prachtig verhaal over hoop, geloof en liefde.

Is Ik word zeventig het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik word zeventig