Inclusief alles

Inclusief alles

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Er zijn veel belangrijke boeken geschreven. Dit boek is dat niet. Het is van geen enkel belang en toch zou het je leven compleet kunnen veranderen. Het prikt juist door de illusie van belangrijk en onbelangrijk heen.

Inclusief alles gaat over het omarmen van het leven als geheel, zonder uitzondering. Het is geen belofte voor een beter morgen, noch lost het iets op dat gisteren gebeurde. Joris nodigt je uit de rijkdom van dit moment te ontdekken, de magie van het leven in dat wat zo gewoon lijkt.

Voorbij dualiteit, voorbij onze oordelen over wie we zouden moeten zijn, het idee van goed en kwaad, leven we, zijn we. Perfecter dan we ons ooit kunnen voorstellen.

Joris Vincken schrijft, dicht en musiceert. Na een succesvolle carrière als muziekproducent, kwam een lange periode van gebed en meditatie, gevolgd door een diepe depressie. Zijn zoektocht eindigde toen hij de intimiteit van het leven zelf, het diepe verlangen van de zoeker, omarmde. Het mysterie dat we zoeken is wat we zijn en altijd al waren.
Religie & Spiritualiteit
Uitgeverij Van Warven