Innerlijk Licht gaat schijnen

INNERLIJK LICHT GAAT SCHIJNEN
SPIRITUELE OEFENINGEN MET KUNDALINI-ENERGIE

Bij verdergaande spirituele ontwikkeling wordt het contact met het innerlijk zelf intensiever. We beseffen dan steeds meer dat we niet alleen een aardse persoonlijkheid hebben, maar dat er nog een diepere kern is: ons ‘ware ik’. Dan worden we ons meer bewust van ons Hogere Zelf en gaan we ons innerlijk licht waarnemen.
Dit lees- en werkboek bevat oefeningen om meer in contact te komen met ons ware ik. Die oefeningen weerspiegelen op een heel praktische manier ‘de weg van het hart’. Want zonder een liefdevol contact met ons spirituele hart blijft de toegang tot ons ware ik gesloten. Tegelijkertijd creëert deze bewustwording grotere mogelijkheden voor meer diepgaande heling van onszelf én anderen.

Pierjasi

Is Innerlijk Licht gaat schijnen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Innerlijk Licht gaat schijnen