Inspiratie voor innovatie

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Innoveren is een mentaliteit. Wanneer je innoveert vernieuw je een strategie, product, dienst, proces of markt. Maar hoe kom je aan nieuwe inspiratie? Hoe krijg je outside the box-ideeën? Hoe overwin je weerstand binnen jouw organisatie? En hoe krijg je klanten mee?

Inspiratie voor Innovatie biedt praktische inzichten, tips en tools voor innovatie. De 101 lessen zijn verrassend en uitdagend en worden ondersteund met intrigerende foto's en graphics die je helpen in je zoektocht hoe je het beste kunt innoveren. Gijs toont je hoe je een innovatieve mindset kunt krijgen, patronen kan doorbreken, je klanten echt kunt begrijpen, een cultuur voor innovatie kunt creëren en innovatieprojecten succesvol kunt implementeren. Een prachtig ontworpen boek dat onmisbaar is voor elke succesvolle innovator!

- Van de auteur van Het Innovatiedoolhof, winnaar Managementboek van het Jaar 2017.

- Een prachtig ontworpen boek om jezelf te inspireren of om cadeau te geven.

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker