Is er leven na de dood?

Is er leven na de dood?

Is er leven na de dood? Het is een vraag die de mensheid al eeuwenlang fascineert. Een duidelijk antwoord dat ons kan geruststellen, lijkt er niet te zijn. Niemand kan immers met absolute zekerheid zeggen wat er gebeurt nadat we zijn gestorven. Of zijn er toch redenen om te geloven dat het leven voortgaat aan de andere kant? In dit boek ontdek je zeven rationele, wetenschappelijke bewijzen die aantonen dat er wel degelijk een hiernamaals is. Bovendien worden de bekende tegenargumenten van critici doorgeprikt. Na het lezen van dit boek zul je je getroost voelen in tijden van verdriet en rouw. Stel je open voor een nieuwe werkelijkheid, waarin het leven na het leven geen mysterie meer is. Je zult zien dat de wereld rijker, vrijer en positiever wordt. Leven en dood zullen nooit meer hetzelfde betekenen! Dr. Jean-Jacques Charbonier werkt al meer dan 25 jaar als anesthesist en reanimatiearts. Onder andere door zijn ervaringen als arts is hij er in de loop der jaren van overtuigd geraakt dat het leven niet stopt op het moment van de dood. Het gaat voort in een andere dimensie, die we misschien soms zelf voor een deel kunnen waarnemen. Dr. Charbonier schreef al verschillende boeken over het gewijzigd bewustzijn en bijna-doodervaringen, en geeft lezingen over het leven na de dood.
Religie & Spiritualiteit
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU