Jij bent een badass

Met alle wildgroei aan inspirerende zelfhulpboeken is het Jen Sincero gelukt om een verfrissend, goudeerlijk boek te schrijven waarin ze je met hilarische en inspirerende verhalen levensveranderende inzichten geeft. In hoofdstukken als
‘Je brein is je bitch’, ‘Angst is voor losers’ en ‘Het was de schuld van mijn onderbewustzijn’ neemt Sincero je mee op een transformerende tour. Ze laat je zien hoe je je financiën, relaties en carrière een boost geeft en eigenlijk alle geweldige dingen kunt krijgen waar je naar verlangt.

Ben je bang om gezien te worden met een zelfhulpboek? Geen zorgen. Sincero was aanvankelijk ook een scepticus en heeft daarom dit boek geschreven met alleen de beste adviezen zonder een new age-sausje. Na het lezen van dit boek ben je een badass, ken je jezelf en snap je waarom je dingen doet, weet je te houden van de dingen die je niet kunt veranderen en de dingen te veranderen waar je niet van houdt, en hoe je het leven gaat krijgen waar je vroeger altijd jaloers op was.

Is Jij bent een badass het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jij bent een badass