Jobmarketing 3.0

Jobmarketing 3.0

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Spots 1   Topics 0

Nu vindbaar, straks nieuw werk!

De manier waarop je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek verandert waar we bij staan.

• Hoe vind je tegenwoordig nieuw werk?
  • Hoe zorg je ervoor dat jouw toekomstige werkgever niet om jou heen kan?
  • Hoe compleet en krachtig is jouw cv?
  • Hoe gebruik je video optimaal?
  • Hoe bouw je een netwerk op dat voor je werkt?
  • Hoe zorg je ervoor dat je eigen online zichtbaarheid altijd aantrekkelijk en uitnodigend is?

Simpel! Je wendt je tot Nederlands grootste autoriteit op het gebied van solliciteren: Aaltje Vincent. Met haar Jobmarketing 3.0 op zak kun je zelfstandig vorm geven aan je eigen loopbaan en de volgende stap zetten. Of je nu direct of later je ideale baan voorbij ziet komen, jij bent op elk moment voorbereid.

Klaar voor de start? Aan de slag!

Aaltje Vincent is een toonaangevend expert in jobmarketing met ruim twintig jaar ervaring in het vakgebied. Ze deelt hierover als spreker, trainer en coach en in de landelijke pers en op radio en tv. Ze heeft al meer dan 77.000 boeken verkocht en is auteur van de bestsellers Jobmarketing, Jobmarketing 2.0, Solliciteren via LinkedIn, Het grote sollicitatiewerkboek en Sollicitatiegesprekken doe je zo.

Business & Management
Unieboek | Het Spectrum