Karma en reïncarnatie

Het woord karma is een algemeen begrip geworden. Maar niet iedereen weet wat het werkelijk betekent of hoe we ermee om moeten gaan. Dit verhelderende boek helpt je greep te krijgen op karmische verbintenissen uit vorige levens, die hebben bijgedragen tot je huidige levensomstandigheden.
Je zult ontdekken hoe je - goede en slechte - handelingen uit vorige levens invloed hebben op het feit in welke familie je bent geboren, tot wie je je aangetrokken voelt, en waarom sommige mensen je zo irriteren. Je zult leren over groepskarma, wat we tussen twee levens in doen, en wat de grote verlichte figuren uit het Oosten en het Westen, zoals Jezus, te zeggen hebben over karma en reïncarnatie. Maar bovenal zul je te weten komen hoe je je karmische ontmoetingen om kunt zetten in geweldige kansen om de toekomst te vormen zoals je die zelf wilt.

Is Karma en reïncarnatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Karma en reïncarnatie