Koning Hollewijn

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Er was eens een koning die Hollewijn heette. Hij was de laatste koning van de Oude Wereld. Toen hij pas aan de regering kwam, had hij het idee, dat hij er op uit moest gaan om goede daden te doen, maar daar werd gelukkig al gauw een stokje voor gestoken. De vorst zat nu voortaan de hele dag rustig op zijn troon, met de tekenen van zijn waardigheid in de handen — een mooi symbool van de natie. Hoe het echter gebeurde, dat hij toch tot daden kwam en wat daarvan de gevolgen waren lezen we in de verhalen van koning Hollewijn de Kleine Integrale editie van De belevenissen van Koning Hollewijn uitgevoerd in een mooie kunstlederen band. In deze editie de volgende verhalen: - De holle appel - De worteltrekker - De zoekgeraakte rechten - De rechten van de mens Elk deel wordt gedrukt op prachtig papier, op het riante formaat van 31 x 23 cm. Ze worden genaaid-gebonden in een kunstlederen band met bandbestempeling en met opgeplakte voorplaat. Elk deel telt circa 160 bladzijden
Fantasy & SF
Koning Hollewijn (Band 1)
Illustraties
Marten Toonder