Lerend leven en word de baas die je wilt zijn

"A life lived learning' was het onderwerp van de TEDx Talk van Niels Huismans tijdens TEDxAmsterdamED 2017. Hij nam de deelnemers mee in zijn visie over hoe we met zijn allen meer lerend door het leven zouden moeten gaan. Volgens Niels kunnen we namelijk altijd, overal en van elke situatie leren. Echter ook dit moeten we leren ...

Niels Huismans (1986), legt in dit boek niet alleen het concept van een lerend leven uit, maar laat aan de hand van praktijkvoorbeelden zien dat we als ondernemers en professionals van allerlei situaties kunnen leren. Van tv-series tot internationale bedrijven en van lokale familiebedrijven tot het gedrag van kinderen.

De basis van het concept van een "lerend leven' werd gelegd op de Universiteit van Tilburg waar Niels zijn Master Marketing Management behaalde. Op zijn blog Marketives.nl gaf hij een vernieuwende kijk op marketing, strategie en management, wat uitgroeide tot een bedrijf, waarin hij ondernemers helpt met het strategisch uitzetten van een koers en deze na te streven.

Ook op maatschappelijk gebied is Niels actief. Zo zit hij sinds 2014 in de gemeenteraad van Alphen-Chaam.
Neem het heft in eigen handen, leer van Niels' lessen en word de "baas' die je wilt zijn!

Recensies (1)

Is Lerend leven en word de baas die je wilt zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Lerend leven en word de baas die je wilt zijn