Deze uitgave bevat een selectie van Cheran Rudhramoorthy?s mooiste liefdesgedichten. Als we onszelf energetisch kunnen ervaren, kunnen we ook de energie van de wereld om ons heen ervaren, er mee verbinden. Ik hoop dat deze gedichten de lezer iets onthullen van de wonderbaarlijke wereld van liefde, dromen, verlangens, begeerten en gevoelens van de menselijke leven.

Is Liefde kent geen sleur - Een vertaling van de gedichten van Cheran Rudhramoorthy het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Liefde kent geen sleur - Een vertaling van de gedichten van Cheran Rudhramoorthy