Lissabon

Lissabon

Wat & Hoe Stad & Streek Lissabon bevat de Top 10 hoogtepunten, gedetailleerde kaarten en verrassende wandelingen. Raadpleeg de vele adressen waar je volgens insiders het beste kunt overnachten, eten, winkelen en uitgaan. Wat & Hoe Stad & Streek Lissabon is praktisch in gebruik door een handige indeling en kleurgebruik, en biedt je alle informatie en tips over bezienswaardigheden om de massa voor te blijven. Wie aan Lissabon denkt, denkt aan smalle steile straatjes, waar de oude grandeur om iedere straathoek ligt te wachten. Maar Lissabon heeft meer: de oude haven is een hip uitgaansgebied geworden, vele nieuwe eettentjes en winkels openen hun deuren en het culturele leven bloeit als nooit tevoren. Wat & Hoe is al sinds 1926 een betrouwbare reispartner, met voor elke reiziger een geschikte reisgids. De Wat & Hoe Stad & Streek gidsen zijn complete reisgidsen voor een vakantie waarmee je zowel de steden als de mooiste plekjes in de omgeving kunt ontdekken.
Reizen & Talen
Kosmos Uitgevers