Memento Mori

Memento mori is een praktisch invulboek om alle belangrijke gegevens en persoonlijke informatie in te verzamelen voor je jezelf en voor je nabestaanden. Het geeft een helder overzicht in een mooi jasje – waardoor we een zwaar, maar belangrijk, onderwerp lichter en aantrekkelijker willen maken willen maken. Door het afneembare stofomslag maak je het boek anoniem en valt het van de buitenkant niet op dat er belangrijke gegevens in staan. Memento mori is een Latijnse uitspraak die zoveel betekent als: onthoud dat je sterfelijk bent. In Memento Mori kun je onder meer de volgende gegevens documenteren: - Persoonlijke gegevens - Gezin, kinderen, en huisdieren - Gegevens over bankrekeningen - Vindplaats van belangrijke documenten - Eventueel testamentgegevens - Medische gegevens - Gebruikersnamen en wachtwoorden - Werkgevers - Pensioengegevens - Verzekeringen - Hypotheek - Bezittingen & schulden - Abonnementen - Belastingzaken - Wensen rond je uitvaart

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen