Merakels

Is er een zin in ons sch?nbaar zinloze leven? ‘Merakels’ zegt volmondig ‘Ja’. In 80 verhalen uit eigen ervaring geeft Jacques Caron je een ink?kje in het leven vanuit een ruimer bewustz?n. Alsof je een 3D bril opzet en de wereld opeens meer diepte en perspectief laat zien. ‘Merakels’ laten zien wat leven vanuit een ruimer bewustz?n je concreet brengt. Er gaat een wereld voor je open. Eén die samenhangt met alles wat er is. Eén die zin heeft, waar je leven koers heeft en er hulp voor je klaarstaat. Ingevingen, synchroniciteit, dromen, visioenen, de juiste ontmoetingen en vondsten, buitenzintuigl?ke of paranormale versch?nselen en meer, begeleiden je op je levensreis. Iedereen kan wel een beetje meer dimensie in z?n/haar leven brengen. Een beetje meer diepte en hoogte. Sommige horen de ‘Mystic Call’, de mystieke roep om hun ontwikkelingsreis aan te vangen. Op Jacques’ reis waren er wonderl?ke zaken die hem de weg wezen, adviseerden, waarschuwden, onderwezen, stimuleerden en wat al niet meer. Het z? n een soort lantaarns die je b? lichten op je pad. Uiteindel?k is h? mysticus geworden. ‘Dat is toch iemand die op zoek is naar God?’, vroeg een cliënt hem eens. Nou nee, dat is iemand die in verbondenheid met het mysterie leeft. Die zoekt niet meer, die heeft gevonden. Samen met het mysterie op weg in het nu, ge?ankeerd door ‘Merakels’.

Is Merakels het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Merakels