Met heel mijn hart

Waar te beginnen als een jarenlange relatie verbroken wordt? Dat vroeg Esmée Noëlle van Rijn (@esmeenoelle op Instagram) zich af toen de vader van haar zoontje niet lang na zijn eerste verjaardag hun relatie verbrak. In Met heel mijn hart neemt Esmée je aan de hand van haar eigen verhaal mee door de rouwverwerking en het opbouwen van een nieuw leven. Ze vertelt in alle openheid over het hele proces: van wat er niet goed ging in haar relatie tot de breuk zelf, van het verdriet, de therapieën, de ceremonies en de machteloosheid, tot het co-ouderschap, het voorzichtig daten, het op haar bek gaan en weer doorgaan. Esmée laat zien wat zelfliefde is en hoe je na liefdesverdriet weer opkrabbelt.

Is Met heel mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Met heel mijn hart