Mijn weg door de duisternis - Gedichten over de strijd tegen depressie en PTSS

Veel mensen kampen met een depressie en/of PTSS. De gedichten in deze bundel gaan over de strijd die het met zich meebrengt en staan op chronologische volgorde van gebeurtenissen. Jaren van angst, verdriet en pijn is hierin terug te lezen. Het is een onwijs moeilijke en heftige strijd, die vaak heel eenzaam is. De gedichten zijn geschreven door de jaren heen, soms om er naar anderen toe woorden aan te kunnen geven, om het even niet alleen te hoeven dragen. Maar vaak was het een uitlaatklep, zodat de narigheid minder in haar hoofd zat. Het boek zit vol emotie en het kan heftig zijn om te lezen. Draag het niet alleen!

Is Mijn weg door de duisternis - Gedichten over de strijd tegen depressie en PTSS het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn weg door de duisternis - Gedichten over de strijd tegen depressie en PTSS