Mijn weg te voet op de Camino de Santiago

Diep van binnen wist de schrijver dat er een verlangen was om iets groots te gaan doen voor zichzelf en misschien ook wel voor anderen. Opeens was het duidelijk, de weg naar Santiago de Compostela lopen, een geschikte uitdaging. Een pelgimstocht van 1650 km volgde vanuit Frankrijk naar Noord-West Spanje die eindigde in Cap de Finisterre, aan de Atlantische kust. Met dit boek neemt de schrijver je mee op zijn tocht, zijn ervaringen, ontmoetingen en zijn filosofische overdenkingen die hij onderweg optekende. Dit boek geeft jou de beelden en het gevoel mee, dat je deze reis zelf ook beleeft.

Is Mijn weg te voet op de Camino de Santiago het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn weg te voet op de Camino de Santiago