Mijn werkelijkheid

Haar hart stierf al jong, maar de pen kwam haar tegemoet hij hielp haar de dood ontwijken, met inkt gevoed wanneer zij een punt wilde zetten, zag hij er een komma in en zo volgt aan elk einde, een nieuw begin eerlijke en pure woorden vormden zich tot het gedicht kwetsbare gevoelens volgden en toonden mijn ware gezicht een gedichtenbundel zo zwaar, gevuld met verlies en verraad verdriet, pijn, angst, waar het leven ook over gaat depressie, eenzaamheid, de dood en het leven ook liefde en verlangens, gevonden in ervaring geschreven het zelfbeeld wordt vergeten, de stille hulpvraag niet gehoord weet alsjeblieft, je bent niet alleen en voor jou is elk woord

Is Mijn werkelijkheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn werkelijkheid