Minnares van de miljonair

Feelgood   Topics 0
Deze minnaars zijn gul met hun passie, maar hun hart geven ze niet zomaar weg!

In Als een fluistering zorgt Georgia al vanaf jonge leeftijd voor haar broer. Vriendjes heeft ze niet, uitgaan doet ze niet. Wanneer ze haar nieuwe baas ontmoet, de Schotse laird Keir Strachan, weet ze dan ook niet wat haar overkomt. Deze stugge, maar o zo aantrekkelijke man brengt haar hart op hol, maar… wat voelt hij voor háár?

In Een brandend verlangen is Emily alles kwijtgeraakt. Haar huis, haar bezittingen, en ook het atelier waar ze kostbaar porselein restaureert. Dan dient Brian West zich aan als redder in de nood, maar of ze daar blij mee moet zijn… De sexy, ongenaakbare magnaat heeft namelijk nog een appeltje met haar te schillen!

In Eén nacht met de sjeik staat Jessa perplex als Tariq, met wie ze jaren geleden een hartstochtelijke affaire had, opeens in haar kantoortje staat. De sjeik vertelt haar dat hij spoedig zal moeten trouwen, om vervolgens een schokkende eis te stellen: om haar te kunnen vergeten zullen ze nog één nacht samen doorbrengen!

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek
Harlequin
04 januari 2022
04 januari 2022

Reacties op: Minnares van de miljonair