Mist op Malta

Mist op Malta

Rank 8281 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Iedere fantasie, iedere nachtmerrie kan even waarheid worden. Over de hele wereld ontstaan zones waarin de normale natuurwetten niet meer werken. De mensen erin staat een dodelijk lot te wachten. Een jaar geleden was Kate een studente, die net door haar vriendin gedumpt was vlak voor ze samen op vakantie zouden gaan. Kate vertrok alleen, maar belandde onderweg in een zone. Ze overleefde die, maar kwam er met een honger voor menselijk bloed uit. Nu werkt ze voor het bedrijf dat haar gered heeft. Het gebruikt ambassadepost als dekmantel om over de hele wereld agenten uit te kunnen sturen.
Kate arriveert op Malta. Haar doel is een klein dorp aan de kust dat op geen enkele kaart staat. Ondanks de zomer hangt daar al weken een dikke mist. De dorpsbewoners klagen over het wegblijven van de toeristen. Er is alleen een Amerikaanse schrijver van spionageromans. De gruwelijke moord op de vuurtorenwachter schokt de gemeenschap. Eén voor één worden mensen rond de schrijver gedood. Hijzelf is vermist.
Terwijl Kate met haar onderzoek bezig is, wordt haar een spiegel voorgehouden en ze beseft dat ze de twee kanten van zichzelf, mens en vampier, niet zo goed in balans heeft als ze zelf dacht.
Sciencefiction & Fantasy
Brave New Books