9200000119426189

Mooie Moorden 2 - De Punt

Rank 210 Gelezen 36 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 18 Favoriet 3 Recensies 3
Thrillers & Spanning   Topics 0

Terwijl het eiland nog nasiddert van de laatste zaak gaat het leven van Zoë Janssen na jaren eindelijk weer de goede kant op. Zowel de relatie met haar ex als haar carrière en liefdesleven verlopen voorspoedig. De verkrachting van een gereformeerd meisje zorgt echter opnieuw voor een groot drama voor de eilandbewoners.

Zoë wordt gedwongen zich te verdiepen in de gereformeerde gemeenschap en ontdekt duistere zaken. Wanneer het verkrachte meisje plots dood wordt aangetroffen, stuit haar team op juridische grenzen en moet de klopjacht op de verkrachter noodgedwongen worden gestaakt. Terwijl ze hun uiterste best doen om meer slachtoffers te voorkomen, blijft Zoë geheimzinnige codes ontvangen van een oude bekende; de ontsnapte tbs'er Sven van der Linde.

Zoë Janssen (2)
Kobo Original
04 oktober 2019
9781989510551

Lezersrecensies (3)

Mooi vervolg

door: Esther 1 like
Mooi vervolg op deel 1 in deze serie. De vlotte schrijfstijl en uiteraard ook de spannende gebeurtenissen maken dat je het boek in één keer uit wilt lezen. Kijk uit naar deel 3 en 4.

In 1 dag uitgelezen

door: Phyl1 1 like
Ik heb dit heerlijke boek in 1 dag uitgelezen. Meeslepend en prachtige omschrijving van het eiland waar het zich afspeelt. Ik zat er echt helemaal in.

Mooi vervolg

door: Gerda Brodelet 2 likes
'De Punt' is het 2de deel van de geslaagde reeks Mooie Moorden, uitgegeven door Kobo Originals. Nadat het Zuid-Hollandse eiland in het 1ste deel geteisterd werd door moorden, gaat het in dit vervolg over een verkrachtingszaak in een gereformeerde gemeenschap. Ook nu gaat rechercheur Zoë Janssen op...