Muis is jarig

Muis is bijna jarig. Ze nodigt haar vriendjes uit op haar feestje. Kora Kip, Eddie Eekhoorn en Kees Krokodil, ze komen allemaal!

Een vrolijk kartonboek waarin een kind alles herkent wat bij een verjaardag hoort. Van kaartjes maken en versturen, een taart bakken en versieren, je verkleden voor het feest, ballonnen, vriendjes met cadeautjes tot samen eten en drinken aan de feesttafel. Muis' knuffel Panda doet met alles mee.

Lucy Cousins is wereldwijd een van de bekendste kinderboekenauteurs- en illustratoren. Haar bijzondere boeken fascineren baby's, peuters en kleuters door hun kinderlijke eenvoud, duidelijke lijnen en heldere, primaire kleuren. De aansprekende avonturen van de personages weerspiegelen de dagelijkse ervaringen die jonge kinderen elke dag opdoen.
'Ik teken vanuit het hart. Ik probeer te bedenken wat kinderen leuk vinden door terug te grijpen op mijn eigen kinderlijke instincten.'

Recensies (1)

Is Muis is jarig het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Muis is jarig