Herbert Genzmer Ulrich Hellenbrand
Onze wereld is vol geheimzinnige plaatsen, verhalen en feiten waarover we tot op heden, ondanks jarenlang onderzoek, weinig weten. Dit boek gaat over mysteries zoals de heilige graal, die een rol spelen in sagen en legenden, over raadselachtige vondsten die getuige van een hoog ontwikkelde technologie in de oudheid, over bijzondere dieren, zoals de yeti, die onderzocht moeten worden door cryptozoölogen en over nog veel meer. Laat u meenemen op ontdekkingstocht en ontdek de intrigerende antwoorden op vragen die de mensheid al eeuwenlang in de ban houden.

Is Mysteries van de mensheid, onopgehelderde wonderen en raadselachtige verschijnselen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mysteries van de mensheid, onopgehelderde wonderen en raadselachtige verschijnselen