Mythische godinnen - 78 tarotkaarten

Het tarotspel ‘Mythische godinnen’ bestaat uit de Grote Arcana (22 godinnenkaarten) en de Kleine Arcana (56 kaarten in vier ‘kleuren’: zee, wind, aarde en vuur). Sage Holloway en Katherine Skaggs hebben dit tarotspel ontwikkeld met de intentie alle mensen te helpen toegang te krijgen tot hun goddelijke, vrouwelijke essentie. De Godin heeft altijd bestaan in al haar vormen, ongeacht hoe diep ze was begraven, maar ze keert nu terug in al haar verschijningsvormen voor heling van de mensheid.
De krachtige afbeeldingen, symbolen, ‘kleuren’, getallen en heilige geometrie op de kaarten bieden je toegang tot de hogere dimensies van bewustzijn, waar diepzinnige antwoorden op het leven liggen te wachten om te worden begrepen. De godinnen zijn afkomstig uit vele culturen en door met hen te werken, worden wij getransformeerd en met ons onze wereld. De handleiding geeft naast algemene informatie en een uitgebreide uitleg per kaart ook drie godinnenleggingen.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit