Naar de verste kusten

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Door haar opvoeding kan verpleegster Jenny Bennet elke uitdaging op het Presidio, een legerbasis in San Francisco, aan. Maar als ze plotseling de kranige marineofficier tegenkomt die haar hart zes jaar geleden brak, is ze helemaal van haar stuk gebracht.

Luitenant Ryan Gallagher is een van de weinige gekwalificeerde mannen die gevaarlijke en gewaagde regeringsmissies overzee kan uitvoeren, maar die zijn reputatie te gronde heeft gericht en het hart van de vrouw die hij liefhad brak. Vanwege zijn zwijgplicht kan en mag hij niet vertellen waar hij al die jaren is geweest. Het zou duizenden levens in gevaar kunnen brengen.

Ryan verkeert in een onmogelijke situatie maar denkt een oplossing daarvoor gevonden te hebben. Daar heeft hij echter Jenny's hulp voor nodig. Vanwege haar loyaliteit aan haar land stemt ze hiermee in, maar de wonden zijn te diep om opnieuw voor Ryan te vallen, ondanks zijn vastberadenheid Jenny terug te winnen. Kunnen ze hun schijnbaar onoverkomelijke problemen overwinnen, zelfs als een onbekende dreiging uit het verleden Ryans leven in gevaar brengt?