Natte witte asperges

Natte witte asperges

Rank 7534 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Op verzoek van zijn vele fans heeft Robert van Eijden de columns gebundeld die hij sinds 2015 schrijft voor Playboy. Thema: de belevenissen van een man in een vrouwenmaatschappij. Kwaliteit: beter dan ooit, want omdat Van Eijden aan perfectia nervosa lijdt, heeft hij alle stukken voor deze uitgave ongeveer drie tot veertien keer herschreven. Ook leuk: tijdens dit proces heeft hij – speciaal voor het Literatuurmuseum – een aantal verduidelijkende tot belachelijk gedetailleerde voetnoten toegevoegd.

Robert van Eijden (1971) is freelance tekstschrijver en parttime levensgenieter. De afgelopen negen jaar heeft hij drie paar schoenen gekocht, twee romans gepubliceerd en één cd uitgebracht en daarvan is hij nog steeds uitgeput. Gelukkig heeft hij een prima espressoapparaat van de firma Melitta op zijn aanrecht staan, de opvolger van zijn De'Longhi die ineens kapot was, zoals alles in het leven uiteindelijk kapotgaat. Wat heeft het allemaal voor zin? Op die vraag vindt u in Natte witte asperges diverse antwoorden die zowel interessant als bruikbaar zijn. Succes!
Korte verhalen , Literaire non-fictie
Brave New Books