Niets is wat het lijkt

Lissewege wordt opgeschrikt door een seriemoordenaar die de Goddelijke Komedie van Dante goed blijkt te kennen. Alle slachtoffers worden immers vermoord volgens een hoofdzonde. De onderzoekers moeten alles uit de kast halen om de moordenaar te vinden.
Commissaris Luca heeft een coma overleefd. Ze worstelt met de dagelijkse gevolgen. Zij gaat op zoek naar de Heilige Graal, de schat van de verdwenen ridderorde van de tempeliers. Alles wijst in de richting van Lissewege. Als ze een sterrenbeeld ontdekt dat op aarde uitgebeeld is door verschillende kerken gewijd aan Onze Lieve Vrouw, weet ze dat ze op het juiste spoor zit. Uiteindelijk blijkt niets te zijn wat het lijkt in het witte dorp. Of in het voormalige middeleeuwse Vlaanderen.
Thriller met kleurenfoto's
260 pagina's waarvan 39 in kleur
Met spotifylijst.
Prijs : 24,95 euro

Is Niets is wat het lijkt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Niets is wat het lijkt