Nooit meer stiefmoeder

Rank 4092 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Beter plusouderschap start bij jezelf
Nooit! Meer! Stiefmoeder! Dat dacht actrice Tatyana Beloy toen er vier jaar geleden een einde kwam aan haar relatie en ze afscheid moest nemen van twee pluskinderen die ze graag was gaan zien. Maar liefde laat zich niet leiden. Twee jaar geleden ontmoette ze de man van haar leven. Toen ook die prins op zijn stalen ros een kinderstoeltje bleek te hebben, stond ze voor de keuze: maken dat ze wegkwam of toch maar lang en gelukkig leven met man én zoon. Ze koos voor de liefde én voor het plusouderschap, maar dit keer ook voor de constructieve aanpak.

Met behulp van gedragstherapeut Erik Franck ontdekte ze dat je de perikelen der plusouderschap ook positief kan aanpakken. In hun handleiding voor plusouders tonen Tatyana en Erik hoe ook jouw plussprookje dankzij zelfkennis, goeie communicatie en duidelijke afspraken een happy end kan krijgen. Met een lach en een traan, persoonlijke verhalen en hands-on advies maken ze voor eens en voor altijd komaf met het imago van de boze stiefmoeder.
Borgerhoff & Lamberigts
12 oktober 2019