Nu in je kracht staan

Faye Mandell
We leiden een leven waarin het vooral gaat over je best doen, je zorgen maken en nooit het gevoel hebben goed genoeg te zijn. We piekeren een groot deel van de dag over de toekomst, hebben spijt over het verleden en fantasieën over hoe het zou kunnen zijn. Maar zo nu en dan ervaren we momenten van intense veiligheid, creativiteit en compleetheid waardoor we ons geweldig voelen. Op een dag dat we weer zo'n zeldzaam en heerlijk moment hebben, keren we opeens terug naar de gewone toestand. Wat is er gebeurd? Waarom kunnen we niet in dat moment blijven? Met het zelf-bekrachtigingsmodel kunnen we in contact komen met onze natuurlijke gevoelens en die ervaren. En die gevoelens leiden ons weer naar het punt waar we nieuwe kracht op kunnen doen, het hier-en-nu.

Is Nu in je kracht staan het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Nu in je kracht staan