Onverwacht prinses / Een koninklijke baby

Feelgood   Topics 0
Onverwacht prinses

Van kindermeisje naar... prinses!

Zij, de onwettige dochter van een prins? Kindermeisje Coco gelooft haar oren niet! En ook haar ogen niet wanneer zich opeens allemaal mannen voor haar deur verdringen die met haar uit willen. Het wordt zelfs zo erg, dat ze het aanbod van haar aantrekkelijke baas, Benjamin, aangrijpt: om de golddiggers af te schrikken zal hij doen of hij met haar verloofd is. Natuurlijk alleen omdat ze belangrijk is voor zijn dochtertje. Of speelt er meer?

Een koninklijke baby

Samen onder de hete zon...

Sophie is verrast als haar werkgever vraagt of ze naar Chantaine wil komen om zijn pas gevonden koninklijke familie te ontmoeten. Ze is echter ook een beetje benauwd. Tot nu toe heeft ze haar gevoelens voor de knappe Max verborgen kunnen houden, maar of dat op zo’n romantisch eiland ook lukt... Al snel blijken haar zorgen terecht, want hij gedraagt zich lang niet zo zakelijk als daarvoor. En dat heeft vergaande gevolgen!

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek