Onzichtbaar water

Onzichtbaar water

Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Emotioneel geweld achter de voordeur is een sluipmoordenaar in het leven van twee mensen. Hoe sterk je moet zijn om voortdurend bespot, gekrenkt en psychisch vernederd te worden; Je hoeft niet dood te zijn om geen leven te hebben.

Noa is een mooie jonge vrouw, die bruisend in het leven staat. Wanneer ze tijdens een brand mensen helpt en haar gezicht voor een gedeelte verminkt raakt, verliest ze haar zelfvertrouwen. Ze wordt verliefd op een vrouw en denkt toch nog haar ware partner voor het leven gevonden te hebben. Maar telkens wordt ze uit balans gebracht door haar geliefde, die er een demonisch plezier in schept om haar psychisch te vernederen en te kwetsen.

Na zijn missie in Afghanistan verlangt Max naar de vrede thuis met zijn gezin. Max is een lieve rustige man, maar zijn vrouw meent dat de missie hem heeft veranderd. Er ontstaan huwelijksproblemen. Max gaat tijdelijk terug naar zijn moeder, die Alzheimer heeft en hem gevangen houdt in haar herinneringen aan de 2e wereldoorlog. Overal om hem heen ziet Max de sporen van oorlog die zo in hem blijft voortwoeden, en weet niet wat erger is; Afghanistan of de eeuwige ontevredenheid en het destructieve karakter van zijn vrouw.
Brave New Books
17 april 2019